mandariner är oranga

eeh, hu skriver man om nånting e liksom färgen orange eller heter det bara orange-färgat? Har frågat många, men ingen vet, haha.

Näst sista provet avklarat för denhär provveckan, imorgon Engelska, får väl se hur den går.. + Att jag har Kemi och Matematik att ta om eftersom jag var sjuk, ojoj hörni, men Kemi e ganska kul nu för tiden, eller va tycker ni? haha!

Mitt under religions provet blev de strömavbrott o jag bara JESS vi behöver int skriva prov, haha oj men kanske lite fel att skrika så, men.. De fanns ju fler som tyckte lika, men synd så kom strömmen tillbaka efter faktiskt jämt 23 minuter!

puss
Ronja



Kommentarer
» Adna «

:D

2011-11-29 ♥ 12:01:50
URL: http://aaadnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback