fast du inte lyssnar vet jag att du hör ändå

Söndag, alltid lika tråki, lika va ska man säga, haha nedstämmande, (vilket ord) inget spec. veckoslut bakom mej, eller egentligen jo men samtidigt nej. Va fan ska man säga?

Idag firat min bästa brors födelseda, 22 snyggt tal ;) lite som jag då.


Som alla andra bloggar jag har läst måste ja ju också påminna er om att det är första advent idag, och igår var det lilla jul, fick ni roliga presenter, eller fick ni alls några?
Själv fick jag ju tatueringen typ, en halsduk ett par vantar och en chokladkalender, haha oj va mycket faktiskt!

puss
Ronja





HAHAHa vilket bröst riktigt upptryckt för er, haha nej skojja undrar vad som pågår på bilden, fyfan. menmen snygga webcam bilder hörni.




+ att jag borde få einstein priset om de finns nåt sånt som motsvarar nobelpriset men i överklassad smarthet. Ni vet i Facebook när de skickas runt viruslänkar så tror ni inte jag tryckte på den?  Så nu fungerar inte internet på min lilla data, ojoj hörni.
duktigt ronja, igen en gång, duktigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback