raise your glass if you are wrong

Kan faktiskt erkänna att först förstod ja inte nånting av dendär tsunamin i Japan, men nu gick det upp för mej hur hemskt det är + att nu hör jag precis denhär sekunden i radion att det dessutom har sprängts ett kärnkraftverk, ojoj vad händer här näst ? går världen under 2012 ? ingen aning faktiskt förr trodde jag inte alls på det men nu? jag vet inte vad jag skall tro förstår inte riktigt ens hur sånt kan hända?!
Lite positivt så här på morgonen ändå är att solen lyser och det ser faktiskt riktigt vårigt ut där ute ! Kanske man kan sätta på sig vårrocken till skolan, haha bara för att få känslan även om jag kommer frysa !
Använde faktiskt converse första gången för i vår på fredagen, jag tvingade mej själv att gå med dom och när jag kom in ville jag nästan inte erkänna för mig själv att mina fötter hade förfrusit men envis som jag är så tänker jag sätta på vårskor också idag, haha!
snart ska jag börja gå mot skolan, ha en jätte bra dag !
puss
Ronja

2 ganska söta bilder från i fredags. hehe




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback