I'm in love with my crazy beautiful life

Imorron måndag igen... suck

när jag vaknade kände jag mej igen hur sjuk som helst, somom jag inte borde bli frisk redan. nåjo men har bara vilat hela dagen var en sväng till Åbo gjorde absolut ingenting bara åkte bil till flygplatsen och tillbaka, nödvändigt? njaa kanske inte riktit !
Alltså vet ni hur sjukt mycket jag längtar till sommaren när jag ser på alla bilder och tänker bara på alla kläder man kan ha på sej, okej det kan man nu också men det är så kallt, haha och allt man kan göra ! man kan vara ute utan att frysa gå barfota, nej nu ska jag sluta vara så entusiastisk haha vilket ord försökte leka smart igen en gång..

men ha en bra kväll och morgon.
puss
Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback