bloggpaus över

Har haft en bloggpaus nu här några dagar för ingenting på blogg.se har fungerat som jag vill eller ofta när jag har skrivit ett inlägg och skall lägga till en bild har bilden kommit, men inte själva texten i inlägget. så då hade jag en liten paus och nu ska vi se att jag har tålamod att försöka lösa det ! :) dethär inlägget lyckas bra får vi hoppas?

Annars har det varit ett helt lyckat veckoslut, gårdagen var ganska trevlig men samtidigt annorlunda, kul att ha kul med roliga mänskor !:) men nu känner jag mej bara ännu mer sjukare och trött men det var det värt!

ska snart sticka iväg och träna lite lugnt, får se hur det går hoppas jag inte blir supersjuk.. men vi får se ha en skön fortsatt söndag !

puss
Ronja



ojojoj nu funkkar det ! wohooow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback