bättre sent än aldrig

Haha bättre sent än aldrig som man brukar säga, ojoj har inte bloggat på jätte länge för varje gång jag ska gå in på blogg.se har det inte funkat "nåt fel me systemet" eller vad det står men nu äntligen fungerar det, så bex kan bli riktigt glad, haha !!

Har inte gjort så mkt speciellt eller joo jag har börjat skolan efter ett jätte super lyckat sportlov !

Sista lördagen var perfekt, Mando kom hem från skriban och kom direkt till mej där vi redan färdigt chillade med några kompisar, oj vad glad jag blev när jag så henne, haha vi bara hoppade på varandra och skrek:)
mina söta kompisar, haha ganska suddig bild :O
Mycket annat här det inte hunnit hända eller joo 2 underbar människor har haft födelsedag !
Fanny fyllde 15 på söndag ♥ och Laura 16 på måndagen :)♥
Fanny
Laura:)
Mycket mer finns det inte och säga allt rullar på som vanligt :) hoppas ni alla hade ett jätte skönt sportlov och nu när det fungerar för mej med blogg.se lovar jag dej Bex att uppdatera så du vet vad jag gör ;)
ganska långt inlägg .. men
puss
Ronja

Kommentarer
» bex «

yeeeeeeeeeeeeeeee

2011-03-05 ♥ 12:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback