aswfp

Söndag,söndag. usch egentligen hatar jag söndagar !


Jag kom hem runt halv 3-3 men måste stiga upp runt 9 eftersom jag skulle sjunga åt mamma som fyller år idag, så känner mej inte så pigg just nu+ att jag är sjuk så det är ju jätte kul.. eller inte, får hoppas jag inte har feber senare idag, får knappast spela när vi har match men att titta skadar ju aldrig !

Gårdagen var jag med Mando hela dagen eller joo senare fick vi sällskap av roliga mänskor, var också en sväng på hemvägen till Becca, men annars hade vi chill roligt på vårt eget sätt som vi brukar ! :)

puss
Ronja

Hon är bäst


Kommentarer
» mando «

dendär bilden förklarar exakt hur ja känner mig nu<3

2011-03-07 ♥ 09:02:39
URL: http://mandoalamyyri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback