ahaaa you know what it is

Hejjj på er alla söta lördagsbarn.

Var sjuk igår hela dagen också eller borta från skolan,så jag passade på att baka olika sorters cupcakes,haha:)

Senare på kvällen kände jag mej inte så sjuk så jag bestämde mej för att inte ligga hemma och vara tråkig så efter måånga om och men va vi skulle vara så landade vi till slut hos Jutta, haha. Riktigt kul kväll faktiskt ! Penskus sweet 16 grattis grattis :)

Men nu är jag hemma och ska ta de lugnt en stund men sen säkert ut nånstans de e faktiskt ganska fint vårväder, hehe men ha en jätte kul lördag :)

puss
Ronja
några av dom halvfärdiga :)



swwet 16 grattisgratttiiiss

och några till roliga bilder :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback