min lördagkväll

Efter att ha varit på en riktigt bra bio, fått Junior att lägga sig utan skrik och alla andra också sover känner jag mej jätte flickig när ja ligger här i soffan och tittar på Bridget Jones dagbok äter choklad och dricker Diet Coke, okej jag kan medge att jag faktiskt är lite på facebook och pratar med min kära mor som jag inte pratat med på evigheter känns det som ! Skulle också villa prata med min bror, men haha det är lördag så jag slår vad om att han är nånstans just nu festar och lever livet och firar slutet av midsommaren !

puss
Ronja

möff jag saknar er också :(


Kommentarer
» Anonym «

Hej! Din bror har firat i Nagu och fortsatt till Korpo, allt väl ... Han återkommer säkert bara vardagen infinner sig.

pussokram mam

2011-06-26 ♥ 21:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback