lite shopping

ar igår in till en liten stad, haha minns faktiskt inte vad den hette men den var riktigt liten, inte så många invånare, men endå ! Hade dom TopShop, Newlook,Primark och alla möjliga såna.

Och det ända vi har i Pargas, är den usla Seppälä butiken !

Nåväl tänkte visa några plagg jag fick hem, blev inte så mycket men några för det var egentligen bara meningen att åka dit för att äta lunch men så såg jag ju några butiker och jag+butiker=inte bra kombination enligt andra men enligt mej själv=UTMÄRKT, haha !

puss
Ronja
Har letat efter ett såndänt tjockt "hår,öronvärmarband" hela vintern av den där röda nyansen, ser ut som klarröd på bilden men den är inte helt, och nu äntligen hittade jag, okej ja vet det är sommar men snart kommer ju vintern, right?

puss
Ronja

Kommentarer
» Anonym «

Helt otroligt fina saker! Hur ska du få rum med allt? Du får kasta ut en hel del gammalt!! mamkram

2011-06-25 ♥ 23:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback