good (rainy) morning from..

.. Skelmorlie :) ganska gulligt namn på byn vi bor i nu. Har redan idag faktiskt varit en sväng till Glasgow förde

mamma till flyget eftersom jag inte fick flyga ensam  med Ryanair då jag är under 16 år, så kom alla ihåg det att

med Ryanair går det inte :D ! menmen när jag kom hem har jag slappat och var på en skön länk.

Ska nu börja göra mej och babyn i ordning vi skall igen in till Glasgow för att äta lite sushi + shoppa i alla underbara butiker ! bilder från stan hoppas jag på att ni får se för nu har jag äntligen som ni märker i mitt skrivande hittat en adapter att lada datorn i :) men nu sticker jag
puss
Ronja

I LOVE YOU !

Kommentarer
» NINPEROOOO «

<3

2011-06-24 ♥ 12:43:35
URL: http://tothepessimist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback