fashion police

det var alldeles underbara butiker här i Glasgow, även om jag inte alls hann gå i så många. Topshop här slog allt. Jag som tyckte den i Stockholm var bra, men nejnej där hade jag fel. oh gosh jag dog ni förstår inte ! kläderna tog ju aldrig slut ! och tusentals andra som jag får bekanta mej med andra gånger :)
Här kommer en bild med allt jag köpt, visar noggrannare när jag kommer hem och kan samla allt och så, ja hoppas det är okej.
Ha det så skönt där hemma alla ni ! :)
puss
Ronja

Kommentarer
» Anonym «

Wau! Kläderna ser fina ut. Det som jag ändå tycker ser allra finast ut är dina ljusa tankar och ditt goda humör (känns faktiskt ända hit till Finland, Sorpo) ... Gurkan, Mosse och jag tar det lugnt här, (P-O är på Rotary). Hörs, älskar dig!

2011-06-22 ♥ 21:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback