we run this

Igår satt jag med Mando Fanny och Lisa och pratade i flera timmar, faktiskt ganska roligt eftersom man fick släppa ut sin ilska, haha ;)  Fick höra mångamångamånga bra nyheter ;) mehehheh och mycket vad som hände i Malta på Fannys språkresa, haha ! mycke som kom upp var att fyfan vad störande när andra mänskor lägger sig i egnas tränings och matvanor, okej jag vet att jag äter olika proteinpulver osv. men de e ju bara för att jag vill ha resultat av träningen och det gör träningen mer effektiv för min del,

okej ja säger inte att alla ska blanda i sej massa pulver och dricka upp det. men iaf man kan göra de om man tränar riktigt mycket ooch hårt för då behöver man ju dessutom allt möjligt extra så kroppen ska orka leva. Och alla ni som har olika nojor om mat och godis blabla okej jag tycker inte heller om sräpmat osv. men man har rätt att unna sig nånting ibland ! okej inte bara ibland men ni förstår ät hur mycket ni vill bara ni är lyckliga de e de ja vill att ni alla ska vara, och vafan ät en hel chokladplatta på kvällen om ni känner för det ? för då har man kanske ännu mer motivation till att träna nästa dag, vad vet jag? men stå på er själva och var stolta över er ! Alla är tillräckligt bra ! men ingen är bäst, inse det. det är inte heller coolt att skriva in på sina bloggar varje gång man tränat, för va fan säkert bryr ni er varje gång jag tränat ok jag vet att jag har gjort det nångång men jag tror ni inte är så intresserade om jag skriver i ett inlägg "kom nyss hem från gymmet" eller kanske det gör så ni också vill gå till gymmet, va vet jag, men jag orkar iaf inte skriva i varje inlägg eftersom det inte är nånting sådär jätte intressant.
Alla tror vi i denhär åldern att oj va mycke jag vet om träning och jag är bäst, men haha mest skrattar ja åt er alla som står och predikar om att ni vet allting, nej gud vi vet kanske lite men långt från allt. och ni, NI som tror ni är hälsosamma som inte äter NÅNTING efter att har tränat e ju fan helt sjuka i huvve, de e ju amatörmässigt om nånting är, haha nej fan och de andra att man tror bara för att ni gör 150 magmuskler istället för 50 så tror ni ni får mera magmuskler men de e ju inte heller rätt. Eller att träna en gång i veckan och vela se resultat, ni får inte resultat på de sättet heller. okej jag låter som om jag vet allt men jag vet verkligen inte allt. Många frågar hur jag har mina muskler och orkar träna som jag vill men de ligger faktiskt jättejätte hårt arbete bakom allting och att hitta självdisciplinen så klarar alla av det och jag mår bra av att träna ofta och hårt. de har inte alltid varit lätt, ibörjan trodde jag också man fick mera resultat ifall man inte åt nånting efteråt men de var ju precis tvärtom !

de blev ett riktigt långt inlägg dehär känns som om jag skulle kunna skriva om träning hur länge  som helst, men får göra de nån annan gång ett riktigt långt inlägg ifall ni vill ?

puss
Ronja

ps. jag har nya shorts



fan va duktiga ni var ifall ni läste allt, haha

Kommentarer
» malle «

de va de klokaste ja läst i mitt liv.!

2011-07-27 ♥ 18:36:57
» Anonym «

Go Ronja! :D

2011-07-28 ♥ 11:46:39
URL: http://lllauraa.blogg.se/
» Anonym «

Kloka tankar! <3

2011-07-28 ♥ 12:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback