Skottland

Ok, jag är faktiskt ganska smart när ja int ens berättar varför jag är här vad jag gör här varför jag är ensam och blabla . men iaf ska ja försöka förklara kort här under ::)
Okej, alltså min gudmor har flera söner som bor lite här o där runt omkring i världen ena sonen bor just i Skottland eftersom han har spelat fotboll som proffs i England och i Skottland och dessutom är hans fru från Skottland. Så när jag pratar om Jean pratar jag om frun i huset och om Tintin eller ok han heter Jonatan så då är det mannen, haha. På våren hade dom dop för lilla pojken i Finland och då fick jag förfrågan om jag ville komma till Skottland på sommaren för att sköta om deras barn+ komma bort lite. Så jag sa förståss JOO men jag tror inte jag då verkligen förstod hur bra jag kommer ha det. Lillisen heter också Jonathan som sin pappa men han skriver med H men vi kallar honom för Junior, ja ni förstår väl varför, haha. :) Så först kom ja då hit för 3 veckor sedan mamma måste flyga med mej eftersom jag är 15 och flyget vi flög med (RYANAIR) inte tar passagerare under 16 ensamma-.- Men hon åkte genast hem igen. :) Men jag ska faktiskt flyga ensam hem när jag åker hem, så de e ju bra. Är här egentligen lite som en Au pair jo allla vet vad det är så ni kan väl GOOOGLA det om ni inte vet, hah. eller kanske WIKIPEDIA...  Men inte har det varit så tungt för han är bara 7 månader (igår blev han 7 månadeerr..) Men mestadels av tiden här har jag shoppat eller bara solat tränat och njutit ! :) Dom har ett jättejättejättejätte stort hus s jag nästan tappar bort mej ett slott lixom.. men mjo nu ska jag sticka ut på länkrunda + en snabb gym också före vi åker in till Glasgow och shoppar lite ;) första gången i mitt liv har jag skrivit en ordentlig lista vad jag skall köpa, annars köper jag allti bara allt som kommer framför ögonen på mej. men mjo nu sticker jag hejhejhej !
puss
Ronttironja
jag och min mamma är söta :) hihi

Kommentarer
» Anonym «

mamma ser verkligen mysko ut på denhär bilden:D

2011-07-08 ♥ 02:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback