ppl everywhere

ojojoj va Pargas är dött idag ! Kom hem ganska sent igår runt 4-5 tiden och hade väckarklockan på ringning 10.. eftersom jag skulle ner till gruvan på talko med fotbollslaget... haha oj vad jag var pigg o fräsch o ja ni vet ♥
ska du ha stryk... nää skojja bara
men fin stämpel jag fick ;)
Nåja men gårdagen var superrolig för min del eller först var den så tråkig så ja faktiskt lekte med tanken på att fara hem och spela bubble splash, haha okej nej så långt tänkte jag int. men först var de lamex03495 men sen blev det jätte jätte jätte kul !
Kanske jag borde sova några timmar, nej ? vi får gäster. kanske jag borde gå i duschen? joojoo riktit snart. kanske jag borde åka till hese med Linn joo så småningom..
puss
Ronja
ps. de e söndag ida int torsda som ja trodde förr, bara så ni andra också inte tänker fel.. oj också inte.. de lät konstit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback