Min pappa är en miljonär

Jag gillar rubriken fast den inte precis stämmer, men nästan iaf, nej.
Jean och Tintin gick nyss iväg för att se på Liza Minelli så jag har huset nästan för mej själv eller Junior är här såklart + Jeans föräldrar men dom sitter mest i vintergården och njuter, lite som min mamma..
Tror jag ska faktiskt noppa lite ögonbryn + ta ett bubbligt varmt skönt bad ;) och annars fixa till mej fast jag inte är på väg nånstans men vad kan det skada ibland ?
fiska lugnt
puss
Ronja
no comments................
känns att jag inte sitt er på 6789 dagar :| men snart möff

Kommentarer
» Amanda «

Måste säga att jag till 100% diggar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-13 ♥ 04:54:57
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback