friends

Vet ni hur jag har funderat på att om ni nu så gärna vill veta om hur jag tänker om mina 4 vänner hmmmm haha okej ni kanske inte gör det men jag kom på den perfekta idén !

Mando-Bror-andra hjärnhalva u know tjena hei bra urbra
Ninja-best friend <3<<3<3<<3<3 hihi
Linn-syster together forever möffohahha
Heidi-soulmate skrattar du så skrattar jag hihi
Tänker faktiskt bekänna en sak att jag åt världens godaste glass just :o ojojoj ! faktiskt skottlands bästa
de va jätte gottdttdt
Vet ni vad ja börja fundera när jag såg Bob the builder? nej hur skulle ni kunna veta de, ja men på svenska heter det byggare bob på engelska bob the builder och på finska Puuha Pete. borde han inte heta nånting som typ hmm
Pete rakentaja? eller rakentaja Pete?
puss
Ronja

Kommentarer
» Anonym «

Du har fina vänner.

Vänner är viktiga! Det är dessutom viktigt att berätta det för dem ibland och ganska ofta dessutom. Vi behöver sådana som lyssnar på oss, skrattar med oss och förstår och tröstar oss.

2011-07-04 ♥ 20:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback