the name of the game

Jepp äntligen det här har jag längtat efter i typ vadå hur länge som helst !

Det är typ hur många som helst som just nu på vintern tappar helt motivationen till fotboll eftersom vi bara spelar inomhus och det är inte kanske allas favorit+ att det är just nu såna tider så alla bara ger upp mycket lättare, men äntligen idag har vi vår utomhus match som jag längtat efter LÄNGE kan jag säga, gud vad skönt det skall bli, inte behöva spela inne i hallar, eller joo visst har vi haft 1 gång i veckan träningar på konstgräplan som är liksom innanför tak men det är ju inte alls samma sak som att spela utomhus med bar himmel för 1 gång i veckan på vintern är ju inte alls samma sak som varje dag på sommaren, så nej jag tänker verkligen inte sluta fotbollen allt roligt som händer på våren hur bra vårt lag har blivit och hur stolta man får vara över till exempel Verro, varit på landslagsläger woow men vet ni va jag älskar mitt lag♥

puss
Ronja

Kommentarer
» Mando :) «

<3

2011-01-29 ♥ 12:00:50
URL: http://mandoalamyyri.blogg.se/
» Anonym «

oiiiiiiiii <3 lerbilderna

2011-01-29 ♥ 15:01:50
URL: http://myyri.blogg.se/
» RULTSKI «

HIHI we love you to <3 (; o tack! (eller ska man säga så?... ville ju va artig) :D:D:D

2011-01-29 ♥ 21:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback