sovasovasova

Haha, bloggade inget igår, inget alls faktikst som ni kanske märkte, haha men jag sov typ hela dagen. Vaknade klockan 2, gick ner och satte på tv.n och hade typ desperate housewives maraton, såg på de typ i vadå 5 timmar + att jag läste lite bok imellan också, haha sådär har ni den lätta förklaringen, är faktiskt ovanligt pigg idag, det kanske beror på att jag sov bort hela gårdagen, haha.

Kom hem från gymmet för en stund sedan, eller ja jag har hunnit vara på en promenad med Gurkan, och nu ska jag fortsätta titta på DH ända tills alla har vaknat, ha de bäst (:

puss
Ronja

hojhojhoj, bild på min dag




Kommentarer
» Mando «

har o elsas mode, fast orka int läsa den ti slut :D

tkr du om den?

2011-01-07 ♥ 15:06:09
URL: http://sashin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback