ouppdaterat veckoslut !

Jahapp så har det här vekoslutet redan gått iväg så här snabbt !:o men ska försöka göra en kort resumé

hmm på fredagen var det träning med det bloggade jag redan om på fredagen.. haha

men gårdagen var helt sjukt kul oj vad roligt vi hade i början av kvällen och i slutet, haha detaljerna är bara för mig och mina vänner... haha menmen inte så mkt annat idag har det varit en ganska slöar dag gick i säng ganska sent så sov länge och annars bara varit hemma var just på spinning som gjorde mej lite piggare

puss
Ronja

jag lyckas ofta ha ögonen fast, liknar kanske lite på en hippie, haha








resten var lite hmm.. opassande =) och nej vi var inte bara 3 stycken, hahah


Kommentarer
» Jonna «

va ha du gjort me din hand? ;o

2011-01-16 ♥ 20:30:13
» ronja «

nå den ha vari av förr sen växt den ihop snett o nu blev den igen när ja träna så fo den lixom helt fel så ja kan int böja :D

2011-01-16 ♥ 20:34:03
URL: http://ronjjau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback