I used to dream about the life I'm living now

Hehhe ganska dålig uppdatering idag, jo jag vet men har inte hunnit :O

Var först på spinning och pump och sen på yogapilates där det var nytt program faktiskt jätte bra ! annars bara slöat hemma borde läsa på typ 3 förhör tills imorron först geografi med Norges alla random orter osv. sen samhällslära med typ 16789 frågor + modersmål olika rättelser tror jag det var menmen vi får se läser typ på morgonen, jo jag vet jag lovade att jag skulle skärpa mej men har dessutom en bok som jag skall läsa tills imoron !:)

haha JAG fick faktiskt 10 i min uppsats + att hon ville läsa upp den högt weird för jag brukar inte precis vara den eleven läraren tar som gott exempel haha :) men kul att bli glad av en 10 :)

puss
Ronja

japp jag vet jag lovade bilder då när vi fotade på veckoslutet men har inte hunnit för måste först titta llite själv på dom och har inte alls hunnit :O



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback