HEIDI MARIA LUNDSTRÖM !♥

♥ Idaag fyller denhär extremt otroligt härligt vackra barrygaste bästaste sötaste finaste coolate underbaraste alla adjektivaste som finns tjej 16 år! It's unbelievable ! hahah stavning hej på dej men vet ni va vi ska ha den bästa födelsedagen ever för henne berättar mer sen men ska snart lägga mej efter att jag ganska nyss avslutade ett roligt telefonmöte med Mando och Heidi där jag och Mando sjöng flera gånger så vackert,, haha coolt attt man kunder prata fler än 2, trodde det bara gick i film, men jag var så smart så jag kom på hur man gör !

pusss på dej Heidi ! älskar dej lika mycke som apor älskar bananer :)

puss
Ronja

har inte mycket bilder på nya datorn. menmen :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback