Day 1

Okej, nu ska jag presentera mig själv, hmm kanske ganska kort? eller ja vi får väl se

Haha, som ni alla vet heter jag Ronja Kurtén är 15 fyller 16 i september, min familj får ni veta om senare i denhär dag utmaningen:)
menmen jepp jag är alltså 15 år bor hemma hos min mamma men träffar nog min pappa ibland, men inte så ofta, fast han bor jätte nära mej men han är så mkt på jobb, sen har jag min kära hund som jag älskar över allting.♥
mina vänner är också enormt viktiga för mej, vet inte vad jag skulle göra utan dom, hinner aldrig vara med dom på veckorna eller jo ibland men det blir mest på typ veckosluten, jag tränar nog ganska mycket, jag vet det själv fotobll gym och så rider jag, men det har blivit som en livsstil för mej att träna och jag tycker jätte mycket om det + att det är viktigt för mej att röra på mej, man känner sej mycket friskare och bättre som person. jag tycker inte precis om att prata om mina innersta känslor, pratar ganska mycket s.k. kodspråk eller ibland kan jag berätta men oftast håller jag det för mig själv, så många tror kanske dom känner mej men egentligen finns det inte så många som gör det, haha

jag tror ni lär känna mej kanske lite bättre under denhär dagsutmaningen så ska inte säga för mycket ;)

jag är ganska högljudd och skrattar mycket och är absolut inte rädd för att skämma ut mej, haha tvärtom jag tycker det är roligt att vara lite rolig så andra skrattar, menmen kanske ni inte fick en så bra bild av mej ganska svårt det här, men i alla fall nått litet :)

puss
Ronja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback