ÄNTLIGEN !

ojoj äntligen har jag fått det där fucking welcome to ngix :) bort för det börjar gå mej verkligen på nerverna, därför bloggade jag tillexempel inte alls igår, menmen gårdagen var väl helt kul och idag har jag hunnit göra massor gym,spinning,solarium,malmen (: fast alla nästan ännu sover :) funderade på att åka en sväng in till Åbo, eftersom mamma skulle dit men så snäll som jag är så stannade jag hemma för att städa mitt mycket mycket "städiga" rum, haha jag kan inte vara där för det går inte seriöst att rymmas in eller andas det är så dammigt och fullt av kläder !

hoppas ni alla har en fortsattt rolig lördag !:)

puss
Ronja

höhhö snygg servett




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback