who's that chick

Jepp igår blev Jutta hit övernatten, var på morgonen på spinningen men lät henne fortsätta sova, haha. men annars slappade jag bara hela dan, eller nej Fanny kom hit efter att ha opererat vristen så behövde hon lite sällskap och lite upp piggande och positiva tankar iställe för att fuuuck gips i 6 veckor för henne, men egentligen går tiden ganska snabbt tror jag, för det var ju just julafton tycker jag, oj nu skriver jag igen allt möjligt som vissa förstår absolut ingenting av eftersom det inte har nått innehåll.

menmen vi hade dessutom utematch idag, vann 4-0 ! kunde inte spela så mycket eftersom jag var så duktig att jag sträckte min ljumske menn vi får se nog blir den bra ännu:) skulle egentligen ha farit på fest efter matchen men vi kom hem så sent + att jag var skit trött så jag var i duschen sen såg vi på nån konstig film som jag inte riktigt förstod men helt bra säkert, juu.

puss
Ronja

hon älskar verkligen sitt gips



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback