that boy is a monster

jag suger på att blogga när jag är ledig, haha det är ju då man borde hinna som mest? men ibland har jag tydligen jätte mycket annat  för mej.

♦var som sagt på kryssning från tisdag till onsdag, ojojoj vad kul vi hade hahah gör senare ett inlägg med bara bilder därifrån ;)
♦efter kryssningen var jag bara snabbt hemma förde mina grejjer och senare kväll natt var jag och Jutta hos Axel 
♦vaknade vadå typ hmm 12-1 ? nej jag vet faktiskt inte men det behövdes för mej eftersom föregående natt hade jag sovit bara 3 timmar och var vaken 27 timmar i sträck, och btw kanske inte 12,1 är så sent men för mej är det verkligen det ;) 
♦när jag vaknade var jag med mamma i åbo köpte nått litet + solade solarium
♦ var på pump och spinning på gymmet kom nyss hem och nu ska jag bara slappa !

hehhe kort sagt vad jag gjort eftersom jag inte har bloggat.

puss
Ronja

hahahahhahahah snygga i hissen D:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback