don't let go

Ojoj känns som en evighet sedan jag var hemma, haha eller joo i morse i och för sig

Genast efter skolan stack vi iväg till Kaarina simhall och simmade, joo ja vet random men caribia renoveras :O men joo nog var det ändå ganska kul haha skojj att ingen förstod mina och mandos inside grejjer.. nå men det var väl som det brukade, sen då sto där och vänta på bussen eftersom vi missade den första men som tur kom det nån snäll konstig buss och tog oss med:) efter det direkt på spinning&pump och sen på underbar yoga !

nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen, känner att jag är värd det !

puss
Ronja

höhöhööh gillar texten;)


Kommentarer
» Laura «

nu e ja out, ja visst int att caribia renoveras :o :DD

2011-02-03 ♥ 16:04:28
URL: http://pinkpaper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback