Day 9 & 10

Jahapp tar båda såhär samtidigt då :) men först day 9

Your Beliefes

Okej, alltså vad jag tror på.. hmm jag tror inte på Gud, tror jag ? nej det gör jag nog inte. jag tror inte heller på spöken och inte ofta heller på övernaturliga saker, bara ibland. jag tror på kärlek vid första ögonkastet, eller nej haha det gör jag inte alls, eller jo visst ? eller ibland tror jag och jag tror även på att det finns nån som är menad för oss alla, var och en ! men hmm jag vet egentligen inte om jag tror på nått speciellt ? jag tror på att man ska göra de man vill och att man kan bli vad man vill bara man vågar satsa på det..

jepp haha ganska fritt skrivet så men hoppas ni förstod :)))

och här är day 10 What you wore today

puss
Ronja

hummhumm lädershorts, tröja halsduk m.m ja ni förstår nog



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback