Day 6

okej, YOUR DAY. nu äntligen den rätta dagens utmaning =)

Okej kan typ göra en lista så ni förstår annars blir det så flummigt, haha

Vaknade 5 över 5 på morgonen och gick iväg till spinningen, tog 20 minuter eftersom det var som att gå på en isbana, skulle ha kunnat åkt skridskor dit, haha

Efter det var jag hela dagen i skolan som vanligt och efter skolan kom jag hem, där vi drack namnsdagskaffe, haha och så fick jag 2 presenter haha, kan ta bild tills imorgon :)

Sen bara slappade jag framför datan resten av dagen eller jo Jutta kom hit en sväng före vi stack iväg på träning klockan 7 till Åbo, kom ganska nyss hem, och nu är Jutta och Myyri här och vi ska titta på film, så bloggar knappast nått mer idag :)

ganska lugn tråkig fredag, yeppyepp

puss
Ronja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback