Day 5

Här kommer gårdagens utmaning :)


YOUR DEFINITION OF LOVE
okej nu ska jag försöka förklara

•enligt mej finns det många olika sorts kärlekar, och på ett sätt så behöver man ju dom alla, jag kan fast börja med vänskap, det är en av dom mest viktiga enligt mej, för att man skall orka alls med nånting behöver man vänner som finns där och som stöttar en, man har olika vänskapsförhållanden till olika personer, vissa behöver man nästan aldrig prata med eller nån enstaka gång, men ändå vet man inners inne att man alltid har varandra då det behövs. sen har man ju 10000 tals kompisar som jag oftast kallar typ skolkompisar eller hej kompisar som man bara utbyter några ord me nu och då. till sist finns det ju dom allra närmaste som man kan kalla för VÄN, de e kanske ändå dom som står en närmast, som ser om nånting är på tok även om man skrattar och känner en ut och in



Sen finns det ju familjekärleken eller vad man skall kalla det, som också är nånting man inte kan leva utan, för att orka behöver man en familj, det är viktigt att familjen accepterar en som man är, eller så känns det för mej, och inte dömer en hur man än ser ut. För det är ju me familjen man kanske är mest sej själv och som man är mest lik !



• sist men inte minst kanske den man mest börjar tänka på då man hör ordet kärlek, kärlek mellan 2 personer för mej är det mellan en flicka och en pojke. Personligen e jag inte den typen som är helt beroende av kärlek jag brukar tänka så att jag är ännu så ung att jag hinner nog ännu, men det finns ju såklart såna som har behov av någon hela tiden. Kärlek är nog det mest underbara som finns, det som gör en så underbart lycklig och uppskattad precis som man är, men samtidigt kan det vara det mest sårande i ens liv. Jag tror att det finns nånstans i världen nån som är menad för just dej och mej, men det gäller bara att hitta den och inte ta för snabba beslut







Ganska lång och råddig text, hoppas ni förstod nånting :)

puss
Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback