Day 11

Okej, Your Siblings
Jag har bara en bror, okej det är faktiskt inte så bara ! :) Han heter Robin Kurtén hehe surprise. 6 år äldre än mejj eller nej 5 år och 2 månader nästan exakt så han är nu 21 år ? joo det blir väl så !:)

Men okej ska kanske berätta lite om honom, hmm han är den bästa storebrorn man kan ha fast ibland så blir man arg för han är så klok och vet vad som är bäst och blabla men man vill inte erkänna det nånsin, eftersom man vill ju själv alltid ha rätt, han är god helt igenom det finns inget dåligt i honom eller joo han är dålig förlorare men det är väl vi alla ? han är också ganska långt likadant som jag många tycker i utseendet men det gör inte jag själv, men det är väl så det brukar vara att man själv inte tycker man liknar sitt syskon ? men jepp han har ända sen vi var små alltid tagit hand om mej, istället för min pappa eftersom mina föräldrar skilde sej så tidigt så ibland blev jag faktiskt arg för han brydde sej så mycket, men senare när man tänker så var det ju ganska så bra för vad vore jag utan honom , nej herrigud :) av oss 2 så är jag den där typiska lillasystern som protesterar mot allt mitt rum ser ut som ett helvete och jag bryr mej inte precis så mycket om hur mycket saker kostar osv. inte så välorganiserad + ganska så uppkäftig och blabla. han är mer dendär ordentliga stiliga snygga (haha det är vi ju båda .::)), artiga som viker allting fint osv. men kanske jag blir sån nån dag, vi får väl se ! men jag är i alla fall så jävla stolt över honom och beundrar honom. vet inte när jag senast sa det men jag älskar dej ((((((((((((:

puss
Ronja

hejhej har inte så många bilder på nya datorn men här får ni 2 ni sett förr






Kommentarer
» Anonym «

Jag är så stolt över er båda. Och just nu mest stolt över dig, Ronja! Dina skriverier fick mina ögon att tåras. Älskar er! mam

2011-02-10 ♥ 13:59:27
» Linn «

SIDU MIN FAMMO ;))) ja vet no att du tycker att du å min fammo e som syster å bror ;)

2011-02-10 ♥ 14:34:16
URL: http://coldasyouu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback