When you get what you want but don't what you need

OJ, jag som skulle börja blogga lite roligare igen, med känns onödigt att skriva när det bara isåfall kommer ledsna inlägg, men nu from. 1.1 tar vi en ny start och försöker glömma 2011 bakom oss, nån annan som är med på det? Vet att det blivit lite angst nu, jag som själv hatar sånt, men va gör man när människor försvinner, tack för ert stöd. Idag var det begravning så nu blir det ju lättare + svar på din fråga som undrade vad hon/han hette så hette HON Mirkku.
Nu ska jag sluta med sånhärnt usch man blir ju störd av att läsa, haha hörni.
Jag är cool.
Så kul med showen nu hörni! Men ganska mycket blir det dans och kläd designande + syande från morgon till kväll men det är verkligen värt det;)
FINN ETT FEL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback