Jag är bäst

Efter att i 2 veckors tid ha försökt få mitt eget internet på datorn att fungera så fick jag den nu! Men de roliga va att de sto ju faktiskt instruktioner hur man skulle göra för att de sku fungera, hehe. ojdå,igen en gång.

Men ok ska väl försöka igen en gång kortfatta mittt veckoslut
Fredag:
• som ja tidigare ren sa, haha en faktiskt jätte lyckad provutgivning som resulterade i att ja nu måst läsa inför omtagningen på onsda + 2 andra tillfällen,oj.
• hem till Laura med Julia för att äta gott och titta på Idol
•eh sov när ja kom hem, haha?
Lördag
•hade skola, men inte skola, haha mer typ studentdimission(wtf. stavning?) och konsert
•hem för att slöa med min huvudvärk och hitta på nått vettigt att göra
•ut med Laura och bex var väl lite överallt med alla möjliga
•senare hem till Jutta för att jag faktiskt ville leka med hennes lillasyster Juulia, haha men jo vi såg faktiskt också på Hostel 2an, jag som annars inte är spec. rädd för skräckfilmer men dedär var liksom så äkta på vissa ställen, haha men mest äcklig var den nog.
• gå hem ensam i mörker på vägar utan gatubelysning i ösregn 3 på natten, efter att ha sett Hostel, haha mindre kul!
Söndag
•Titta på Awkward i 3 timmar typ eller kanske mer?
•Köra runt med Heidi överallt i Pargas och prata bra skit me henne, haha
•sen massa obetydligt 
•ut på promenad med Laura och sen åka bil
•hem till Bex övernatten hehe
Måndag
•På kaffe med Bex till julcafé haha ingen av oss dricker kaffe, men ni vet de låter bättre när man säger att ska vi gå på kaffe? :D
•Hem, nörda Religion en massa så ja tror mitt huvud spricker
•bli överlycklig för att jag fick min dator och fungera och nu ligger ja bara här borde väl göra nått vettigt snart
Faktiskt helt infernaliskt duktigt Ronja, nu fungerar de int att lägga in bilder från kameran till min dator, wtf? Mamma ja behöver en ny dator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback