all good things come to an end

Jo, okej ja tänker int börja be så hemskt mycket om förlåtelse för att ja inte har bloggat osv, haha men om man inte hinner så hinner man inte, eller om man har 0 att skriva om så blir det tråkigt för alla andra, vissa gör det ju ändå och det finns inget tråkigare än att igen en gång läsa sånt, jag vet jag har också såna, men ni fattar pointen, right?

inget med inlägget att göra men sökte igenom bilder och haha vilken söt

Hade igår en ganska annorlunda lörag, bortsett från mina normala, haha oj vad poetiskt det där lät, men ni fattar. Skön kväll/natt med underbara vänner att prata om lite allt mellan himmel och jord, uppskatta vad man har och få dela sorger, men jo ni fattar vad ja menar? :)




hahah sista bilden undrar jag att ok ! men puss på er
puss
Ronja

Kommentarer
» wictoria «

Tack :) Den kostar 24e, och är en storlek 34/36. Har själv 36 och tycker den är lite spänd över bröstet men det är ju från person till person. Men ifall du vill ha en klänning tar jag också på beställning,då kan jag fixa ryggskärningar osv. och då brukar det vara från 26e. :)

2011-12-11 ♥ 14:36:01
URL: http://thewhisperingwaves.blogspot.com/
» Anonym «

va händer på sista bilden????????????????????????????????? :D:D::D:D:D herregud.

2011-12-11 ♥ 16:18:59
URL: http://lllauraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback