life goes on

De e faktiskt bara o inse att de går int att få tillbaka gamla tider, hur jävla mycket man än vill, allt har varit och under den stunden var det som bäst och jag ångrar inte en sekund. Vissa mänskor är bara inte menade för att växa upp tillsammans eller vara med hela livet ut.

Men man behöver ju inte deppa endå, alla växer vi ifrån varandra något tag, okej kanske inte riktigt alla men sorligt nog måste jag erkänna att de flesta gör det faktiskt någon enstaka har man väl kvar sen när man är äldre men vadå vill alla faktiskt stanna här i Pargas leva sitt liv här, som faktiskt ingenting händer i.

Vissa mänskor är bara inte menade för att vara med mej livet ut. men andra har jag haft länge och de kanske är mera som jag. även om allt känns skit och blä för att man inte är vänner mera så vadå hur många härliga minnen har inte alla tillsammans då? Man ska aldrig ångra nånting eller sörja (okej såklart man får sörja men ni fattar ju fan va ja menar) everything happens for a reason. Man behöver väl inte bara för att nån okej jag pratar om alla även mej själv nu har hittat nya kompisar och blabla några blir kvar som jag tidigare sagt, men de betyder ju inte att man behöver prata illa om gamla kompisar, man vet fan inget om deras liv mera, egentligen handlar de ju kanske mest om avundsjuka längtan vad vet jag. men de e ett kapitel i ens liv och alla kapitel tar slut nångång, likaså livet. HAHHAHA förlåt dedär lät bara för roligt, men ja ni förstår va ja menar hoppas jag. Ja menar inget elakt med vad jag säger men ja nu ska ja sluta skriva så mycket dethär blir ingenting men jag hoppas ni ändå förstod lite av innehållet.

puss
Ronja






då kanske allting kändes så rätt och de e ju bra med goda minnen, jag älskar er fortfarande♥

ps2. min fjäder är totalt försvunnen jag skjuter den som har tagit den, murr !!!

Kommentarer
» Anonym «

kloka ord brordsan

2011-08-11 ♥ 21:01:34
» Anonym «

kloka ord brordsan

2011-08-11 ♥ 21:01:35
» Anonym «

de va endå fint skrivet :)

2011-08-11 ♥ 22:09:35
» Becca «

minnen<3 :)

2011-08-11 ♥ 22:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback