im a panda

mina rubriker e ju jätte bra !
(hökk på och tänkte i typ 1 minut va rubrik heter men så så ja ojj de står ju ovanför,haha.)
Sov igen bort typ hela dagen efter att ha haft en kul natt haha. Först var vi alla hos Hemppa sen lite ute sen for jag till Pensku och därifrån for vi igen ti Hemppa och då kom också Mando me, hon bara spela playstation medan jag somnade, hehehe kul att sen köra hem och nästan somna.. oj ronja.
Ida bytte vi lite kläder vi ville bli av med var inte så mycke men ska snart gå igenom mycke mera hehe och tänkte visa imoron vad jag tog åt mej !!!!!!!!!!!!!!. Annars helt rolig dag eller nja sen blev de tråkit så vi körde iväg till en haha just dit ni vet nog platsen. oj
Nu ska jag sluta prata allt som inte har nått innehåll...
puss
Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback