you said that you forgive me

Söndag igen, haha gårdagens blogginlägg blev lite annorlunda än var det var meninge, men det var Linn som skulle gästblogga, men jag tror hon blev tillbaka som sitt gamla jag för 2 år sen eller kanske 3 år sen? haha ! eller till och med 4 år, oj vad snabbt tiden går !

Igår var ganska lugn dag, lika som fredagen, eller konsert i piuggen igår och idag har jag nu hela förmiddagen skrivit hälsokunskaps uppsats om ångest och ätstörningar ojoj ganska mycket har jag kvar ännu. så vi får se hur länge det tar, + att jag har matematikprov igen på onsdag.


Nu ska jag fortsätta skriva på uppsatsen som kommer ta ännu typ 3 timmar? Återkommer efter det :)

puss
Ronja


Mando


dagens sång också !

The Sounds-better off dead



Kommentarer
» Laura «

Ja skriver oxå om samma sak i hkn :o! :)))

2011-04-11 ♥ 14:54:15
URL: http://pinkpaper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback