VALDEBATT

Kom just hem utifrån, usch vad kallt det är ! Det tillochmed snöade lite ! men såklart blev det ju vatten på marken, men ändå, Mando sa att det blir fint väder till veckoslutet så vi får hoppas på det !
Just nu ligger jag här hemma, äter tupla och ser på Valdebatt, alltså jag förstår int vad Timo Soini och Sannfinländarnas parti tänker med ojoj är absolut inte av samma åsikt och måste hålla mej ibland för att inte bli allt för arg.
igår hade vi i skolan också en valdebatt och han som var från sannfinländarna nej gud... vet inte vad jag skall säga eller okej jag tyckte inte lika som honom kan jag ju säga !

puss
Ronja



Kommentarer
» Anonym «

Jag håller med dig. Sannfinländarna får definitivt inte min röst! Kul att du deltar ...

mamkram

2011-04-07 ♥ 21:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback