I'm Happy

Kom på en liten sån idé att jag kan ju ta en lista här som ni får svar på alla onödiga haha eller onödiga och onödiga inget är ju onödigt, men i allafall frågor om mej istället för en frågestund så kan man ta det nån annan gång ! :)
PERSONLIGT
Namn: Ronja
Födelsedag: 25.9
Hemstad: Pargas 
Ögonfärg: brun
Hårfärg: för tillfället så byter jag ganska ofta haha, men just nu är det typ röttlilabrunt skiftande :)
Längd: 163
Högerhänt/Vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: vågen
Skostorlek: 36
Är dina föräldrar skilda: joo
Rädslor: getingfobi har jag men annars också alla andra insekter

FAVORIT
Färg: hmm typ pink
Mat: nudlar ! och sushi men även tortilla !
Sport: fotboll, ridning och ifall man kan kalla styrketräning en sport, såklart det är men ja ni fattar. ?
Glass: lakrits
Godis: choklad !
Affär: ojj jag gillar udda små butiker men om man ska säga nån ni känner till så typ top shop och zara 
Tuggummi: finns jätte många goda men sist och slutligen kanske ändå dedär pepparmint
Helgdag: freda men lördag kanske lite mer för då är det en hel dag !
Årstid: Sommar!

VÄNNER OCH LIVET

Vem av dina vänner är mest lik dig: MANDO!
Vem är mest högljudd: Heidi & Mando det beror lite på situationen :D
Vad får dig mest att skratta: Mando & Heidi
Vem har du känt längst: Linn :)
Vem är blygast: Jag har inte blyga vänner
Bästa känslan: när allt är bra haha
Värsta känslan: gräla med någon
Vart vill du bo i framtiden: SVERIGE!

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär: jeppp
Haft sex: jo 
Sovit utomhus: tältat jepp 
Spytt i skolan: joo
Velat bli modell: joo ?
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: njaa kanske, men jag kan ju inte ändra på det mera :D
Sett en död människa: neej
Varit på scen: juu!
Retats:jo:D

DU

Svär: för mycket 
Sjunger bra: nej!
Duschar dagligen: ja
Vill gå på högskola/universitet: joo
Vill gifta dig: Joo !
Kommer överens med dina föräldrar: njaa jo
Gillar åska: nej 
Spelar något instrument: joo, piano :)
Äger en ipod: joo
Sover med gosedjur: joo en gris faktiskt !
Pepsi/cola: cola 
Mc donalds/burger king: Mc Donalds
Singeldate/gruppdate: singeldate tror jag
Choklad/vanilj: CHOKLAD
Jordgubbar/blåbär: båda
Kött/vegetarian: Kött
Tv/film: båda
Gitarr/trummor: trummor :D
Adidas/nike: nike 
Kakor/paj: Paj
Blind/döv: döv tror jag eller nej eller jo nej jag vet inte

KAN DU

Gå ner i splitt
: joo
Skriva med båda händerna: nja nej
Vissla: jo:)
Blåsa en bubbla: ja
Rulla din tunga i en cirkel: juppp
Ha dina ögon i kors: ja : D
Nudda näsan med tungan: jupp
Dansa: joo på något sätt ? :D
Äta vad du vill utan att oroa dig: nja

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade: min hund om det räknas, haha ! annars vet jag inte ?
Du pratade i telefon med: Heidi
Du msnade med: Heidi
Du kramade: hhehe
Du skällde på: ? mamma förmodligen
Du sportade med: mej själv, haha

SENAST DU
Skrattade: Idag
Grät: idag
Filmen du såg: En Beck
Tuggade tuggummi: fredags tror jag ! 
Drog ett skämt: hela tiden drar jag skämt ;)
Sjöng en sång: jaa a du ?

ÖVRIGT
Hur många kuddar sover du med: varierar !
Dricker du mjölk: joo
Person du hatar mest: - hatar är ett stort ord så hmm .. kankse ingen elr jaa nästan 
Vad borde man uppfinna: - mycket ! 
Är du ett hälsofreak: beror på hur man ser det ibland kan jag vara för hälsosam
Vilket är det värsta vädret: kanske riktigt riktigt kallt !
Lekte du med barbie som liten: om jag lekte ! hela tiden !
Haha sista frågorna var ganska random men ni fick dom å köpet, haha !:)
Btw. ja mitt veckoslut, fredagen var jag med Mando och tog det lugnt eftersom jag var sjuk är fortfarande men måste väl ändå dra mig till skolan för att inte missa så jätte mycket !
Gårdagen var också helt kul ! och idag har jag bara tagit det lugnt hemma och städat lite :)
puss
Ronja !

Kommentarer
» linn «

haha lång lista, snor den om det är okej :)

2011-04-04 ♥ 17:26:31
URL: http://linnys.bubbleroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback