ändrade planer

Hahaha, ojoj vad lyckad jag är, jag som hade så mycket att göra idag, okej efter att jag skrivit uppsatsen var jag ute och vi körde omkring med skotrarna eller haha de flesta hade ju mopon :) och så lyckad som jag är så föll jag ju såklart-.-... så det blev ett besök till sjukhus och röntgen imorron eftersom klockan var ganska så mycket, så vi får se hur det går, jag som skulle börja träna för fullt igen imorgon men får väl fortsätta ta i lite lugnare takt än vanligt. ojoj ändå vad arg jag är, + att fotbolls säsongen börjar på tisdagen..
menmen jag får hoppas på det bästa menmen typiskt mej såklart !

nu ska jag sova en riktigt lång natt eller fösöka för det bara värker och värker, ojoj vilket klago inlägg det blev

gonatt på er !

puss
Ronja



hhaha riktigt klok är han ju inte ? ::::D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback