skolbesök

Var som sagt på skolbesök idag eller studiebesök vad man skall säga ? :) Fick t.ex bekanta mej med närvårdarlinjen frisörlinjen och hästlinjen. Men inget av dem intresserar mej så att jag skulle vilja utbilda mej inom det?

Snart e de ju dags att söka tll skolor eller snart och snart men ändå måste hela tiden fundera, satsa på betygen osv.  Har faktiskt funderat på att ta Kombi, alltså både studentexamen och grundexamen inom idrott eller vad det heter, vet att det skulle bli ganska jobbigt? Men jag tror på mig själv att jag klarar det ! och det är det som är huvudsaken ! =)

Menmen några månader kvar att tänka, fast dom kommer gå snabbt ! Jag lovar er :--s

puss
Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback