silikon i armarna ?

Läste just på en annan blogg, tyvärr minns jag inte bloggens namn, men i alla fall så läste jag att det håller på att komma en ny grej för pojkar som dom kan sätta in silikon i t.ex. just armarna för att musklerna ska se större ut. vad tycker ni om det ? själv tycker jag det låter ganska korkat och bara lata mänskor gör så, för om man verkligen vill ha stora muskler tycker jag man skall jobba till det ! för annars är det ju bara fejk, du har en liten silikon bit där som eventuellt förstorar armarna och första intrycket kanske blir sådär woou vilka muskler men endå NEJ jag tycker det låter helt korkat !

vad tycker ni ?:---)


puss
Ronja

första bilden är före och den andra är efter. bilderna är ifrån metros hemsida



och här är en bild på en man som genom egen träning har tränat sina muskler och fått dem större än silikonet, och då kan man ju vara stolt om man har jobbat med dom alldeles själv =)





Kommentarer
» Laura «

ahahhaha silikon!!! :D::D:D:D:D: hahahahah ddär e no de junttigaste!!! :D:D:D::D x))

2010-09-24 ♥ 14:05:23
URL: http://pinkpaper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback