ni är guldvärda !

Igår blev det inget bloggande alls :< menmen hade lite saker att reda ut osv.

Men nu ska ja berätta om lördagen ! :)) bäst på riktigt alla ni jag älskar er !

men joo mina underbara vänner hade ordnat en överraskningsfest och mig och Emmy som fyller år idag ♥! :)

Det var så underbart när jag kom in till Mando ser jag henne sitta vid datan det var meningen att vi bara snabbt skulle hem till henne men mittiallt springer det mänskor mot oss och ropar grattis och jag minns inte sen jag blev i chock, fick fullt med presenter, kramar grattisar, allt ! Ni betyder verkligen allt för mej ! Jag skakade jag var så rörd över allt dom ställt till med för vår skull ♥ sen kom tårarna jag kunde inte hålla dom tillbaka men jag förstod att jag verkligen har världens härligaste vänner ! tack för den kvällen ! 25.9 Bästa i mitt liv !

menmen kul var det verkligen och mycket människor också !

ni är underbarast !

puss
Ronja

haha snodde bilden från jessicas blogg :---D


Kommentarer
» Mando «

de va bästa kvällen

2010-09-27 ♥ 19:29:25
URL: http://mandoalamyyri.blogg.se/
» Anonym «

Du är fin, värd att firas. Dessutom har du helt underbara vänner - guld värda!

Varm kram mam

2010-09-27 ♥ 21:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback