blä

Ingenting, faktiskt ingenting har varit på min sida idag !

Först till åbo med Laura, där vi såklart tappade bort oss, så duktiga som vi äär :------D haha menmen sen hände en annan skit sak hejpådejmed..

Och ända tills nu har jag suttit barnvakt åt 2 härliga barn ! Alltså ingen kan förstå hur glad man egentligen blir av barn, man känner deras livsglädje inom sej själv, den lixom smittar av sej, och tillexempel ikväll var det största problemet det att snuttetrasan var borttappad vi hittade den verkligen ingenstans ! Men tillslut somnade dom ändå =)

Sen låg jag och tittade på Legally Blonde, så cool film ! Har aldrig orkat se till slut, har helt enkelt trott att den varit jätte dålig, men oj så fel jag hade !

Men nu är jag sjukt trött tänker sova, minns inte när jag senast fått göra det ! Ha det bäst ni som luktar häst

puss
Ronjaa

2 bilder från konfirmationen :----D


hej utväxt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback