nu får det vara nog !

För er som inte är det minsta intresserade av fotbollsskor och annat sånt, så har mina inlägg varit ganska så intetsägande ! Menmen dagen har rullat på som vanligt, inget speciellt. Jag lovar att jag och Laura cyklade ungefär 2 km på typ 2 minuter, tro mig jag ljuger inte ! srsly ! obsobs ! vi har 70-tals cyklar, eller nja i alla fall jag ;)
annars inte så mkt var hos Antonia såg på filmen Prinsessa som faktiskt var ganska söt ! =) och framför allt tagande eller vad man skall säga ! rekomenderar den nog =)

hoppas ni haft en lugn och skön lördag som omväxling ?:)

puss
Ronja




Kommentarer
» Mshahidimran «

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.

2011-05-12 ♥ 09:05:54
URL: http://mshahidimran.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback