BÅTEN!

Här är så himla kul ! Fick inte internet att funkka i hytten idag, men hann inte så mkt idag heller. :)

Alla är så hilma trevliga och vi har faktiskt fått göra massvis med roliga saker :-) och det är faktiskt tur att jag har Laura med mej så jag inte behöver känna mej dum om jag gör nåt konstigt, haha :D berättar mera sen :) sitter just nu här uppe i mässen och skall nu iväg och gå omkring på båten.... haha :D men imorron blir det shopping i stockholm hela dagen, ifall jag och Laura har tillräckligt bra lokalsinne, vi var där igår men vi tappade lite bort oss på söder, haha :)

tyvärr inga bilder nu utan dem får ni senare när jag är hemma eftersom det här inte är min dator :)

ha de bäst ni som gillar häst !

puss
Ronja

Kommentarer
» Anonym «

Saknar dig och älskar dig! Hälsa ...

2010-10-26 ♥ 21:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback