kalla mej konstig

Men haha jag har bestämt mej denhär perioden ska jag faktiskt försöka skärpa mej, ni som känner mej vet att det inte kommer bli lätt, haha men ni vet också att jag innerst inne är en nörd  8) aja men skall försöka få tillbaka gammalt betyg med bara 10or o 9or, haha menmen jag minns faktiskt också den tiden för då kunde jag börja gråta om jag fick 9+ i ett prov, eller ja det var faktiskt i lågstadiet, haha :)men skämt o sido jag skall satsa och med dethär inlägget lovar jag mej själv och ni alla som läst det här och pratar annars också med mej får komma ihåg att påminna mej ifall jag säger att jag inte riktigt skulle orka, haha :)

tack för mej !
puss
Ronja


haha ja sådär kan det se ut ! , jag vet att jag inte kan höja mitt uppförande men 7 är nog helt okej =)

Kommentarer
» Anonym «

Tummen upp!

Kram mam

2010-11-17 ♥ 17:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback