shopping och SATC2

Igår hann jag ju inte blogga mer, men var occh tittade igen på Sex and the city 2 :) Jag tycker den är bra även om jag såg den andra gången så vill jag faktiskt en gång till =)

Lite shopping blev det före några sommarklänningar, kjolar shorts linnen och tröjor och ja ni vet allt smått man behöver och inte behöver :) men idag har jag inte gjort så mkt var med Linn på stranden+ hade kul och sen träning efter det till gamla gruvan med myyri,laura,antonia och Linn japp kom just hem så joo imorgon skall vi plocka människors matkassar med laget i butiken jag är där från 9-12 önska mig lycka till !:) För det värsta är att jag vet inte hur man gör ? det ända jag vet är att mjölken ska lägst ner? Jaja vi får se !:)

puss
Ronja

dålig bild på kakan jag och mamma gjorde här om dagen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback