söndag

okej egentligen är det ren månda men joo igen har ett veckoslut gått AAALLDELESS för snabbt, igen en gång men som tur är det jullov ännu några dagar :--) men så är det ingen slut vart försvinner alla dagar egentligen? man hinner ju typ inte göra en tredjedel av det man hade tänkt göra, de känns som om jag allti skulle behöva en extra timme i dygnet så att jag anske skulle hinna med lite av det ja planerat men joo det är också för mycket begärt:)
tillbaka till veckoslutet nyåret var hul kul som helst ju ! förutom ett par saker men de kan vi alltid glömma :--)
På fredagen vaknade vi då hos melinda där vi sovit över nyåret trötta var vi men hade mycket att skratta åt när vi tänkte på nyårsafton, vid 3 gick jag hem åt lite och sen ut men där var så kallt så vi gick alla hem till Linus japp alla satt i vardagsrummet och kollade film medan jag och Laura och Laura satt i hans rum spelade Guitar hero som jag ägde på och pratad och så : ) sen typ hem och så. På lördagen vaknade jag typ 12 för det var så jävla kallt ursäkta språket men det varfaktiskt -22 grader men var typp arg så jag gick på 45 minuters länk i det kalla vädret men det var det värt även om man inte kunde andas så braa ! men efteråt kändes det JÄTTE skönt. Joo efterdet hem till Jutta för att kolla på Da vinci koden joo sen kom hon över till oss och sov över här vi hade jätte kul satt uppe och pratade/såg på flm till halv 6: ) som resulterade i att vi vaknade klockan 2: D mjo sen senare hade hennes cykel blivit stulen och vi gick runt ipargas och sökte efter den utan framsteg men det var ganska mörkt så den hittas nog senare :--) och på kvällen på träning. första träningen ¨på länge eftersom vi har haft en ganska lång paus nu:--) men helt kul var det:) och nu siitter jag bara här och kollar runt:) ska passa på att slänga in några bilder från nyår=)





Kommentarer
» Mando «

När e de träningar?

2010-01-04 ♥ 14:05:15
» Ronja «

han sku höa aav sej när de e =) harri e fortfarande i usa:D :S

2010-01-04 ♥ 20:52:23
URL: http://ronjjau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback