söndag IGEN

japp då var det söndag igen dåå. Jag och Jutta vaknade 11:07 och hade träff med laget kl. 11.30 för vi skulle ha turering : D men joo bråttom fick vi och vi hann faktiskt i tid ! för hennes pappaa körde oss :--) jaa .så första matchen förlorade vi 1-0 :/ men jepp alla halsov då så man förstår det nog; D andra matchen vann vi 2-0 så det var faktiskt jätte dutkigt !
Men jepp som sagt e de söndag idag igen och i moron skola igen då..  ! _Ska väl senare till gymmet och sånt, inte göra så mycket annat speciellt idag slappa vara hemma och ta det lugnt, om vi har läxor skulle jag faktiskt fö första gången på länge kunna göra dem:D joo ni hörde MIG faktiskt säga det dääär : D jaja men ja ve jag låter tråkig men kommer senare med roligare inlägg, är lite trött nu :)
ta hand om er

Puss
Ronja

bildpå laget när vi var på Tivoli Cup sommaren -09 :---)))


Kommentarer
» Ellu Kurtén «

Hej!

Jag tycker ni spelade riktigt bra idag. dessutom tycker jag att det låter underbart med lite läxläsning ...

Du är det bästa som finns!

Älskar dig,

mam

Ps. Det är roligt att läsa din blog.

2010-01-10 ♥ 20:13:25
» Lisa «

tjena! Men hej huui vaffö ska du ha den hä bilden den e den VÄRSTA i VÄÄRLDEN xD men fin blogg förresten : D :P

2010-01-11 ♥ 20:20:29
» Ronja «

haha joo: för den e fin :D oj tack:))

2010-01-12 ♥ 21:50:27
URL: http://ronjjau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback